Job 175 van 941


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder - Verscheidene dossiers


Functie

Zoek jij een kleine en familiale omgeving? Hou je van rechtstreeks contact met jouw verantwoordelijke? Hecht jij veel belang aan een gezonde work-life balance? Lees dan zeker verder!

Deze partner, een kleiner familiaal kantoor gelegen in Laakdal staat bekend om zijn mooie en verscheidene klantenportefeuille. Dit kantoor gaat verder dan de pure afhandeling van de dossiers. Zij begeleiden en adviseren je in de opstart, de groei en de structuur van je eenmanszaak of vennootschap. Kom jij dit dynamisch team versterken met jouw kennis?



Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?

  • Je beheert je eigen klantenportefeuille van A-Z, voornamelijk eenmanszaken en vennootschappen.

  • Je maakt jaarrekeningen, balansen en periodieke analyses op.

  • Je zal de mogelijkheid hebben om op termijn met de klanten, besprekingen te doen.

  • Als dossierbeheerder rapporteer je rechtstreeks aan de partner.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt minimum een bachelordiploma accountancy-fiscaliteit behaald.

  • Je hebt reeds een 3-tal jaar relevante ervaring binnen een boekhoudkantoor.

  • Je gaat proactief aan de slag bij nieuwe uitdagingen.

  • Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidszin.

  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een competitief bruto salaris: €2.800 - €3.800 / maand.

  • Netto onkostenvergoeding van maximaal €250, als extra bovenop het bruto.

  • Een firmawagen om jou kosteloos en op een vlotte manier te verplaatsen.

  • 20 vakantiedagen, aangevuld met 12 extra ADV dagen.

  • Hospitalisatieverzekering die iedere vorm van medische kosten zal dekken.

  • Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro, om altijd te lunchen met de collega's

  • De mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken.

  • Opleidingen die bekostigd worden door de werkgever.

  • De kans om jouw ITAA certificaat te behalen via het kantoor.

  • De mogelijkheid om binnen dit kantoor extra verantwoordelijkheden op te nemen.

Solliciteren